Miért is?

2014.05.17. 17:05

Engem is elkapott a változás szele, beszippantott a XXI. századi webforradalom, megfertőzött a sok "kocka" a környezetemben, így belevágok a blogírásba :-) Az évek során sok-sok mindent készítettem magam, kreatívkodtam és improvizáltam. Valahogy nem bírom mereven követni az előírást, a receptet. Valamit mindenképp változtatnom kell rajta, muszáj. Erős a belső kényszer :-) Ezek a változtatások hol jól, hol kevésbé jól sülnek el, viszont mindenképp egyedivé varázsolják azt, amit éppen csinálok. Sokan kérdezték már, hogy mit hogyan csináltam, és erre a kérdésre sokszor elég nehéz válaszolni. Mit tudom én? Ez és ez volt az eredeti receptben/leírásban, de ez meg az és még amaz sem állt rendelkezésre, viszont volt ilyen meg olyan... Szóval bonyolult a dolog. Csak gyűlnek a cetlik, sajtpapírok a konyhában mennyiségekkel és alapanyagokkal telve, a fiókban pedig horgolós mintákkal és gyöngyös sablonokkal... Aztán amikor szükség lenne valamelyikre, mert valami olyat szeretnék megint, indul a keresés: vajon minek a hátuljára, sarkára írtam azt a konkrétan keresett verziót?

Ebben a blogban mindenféléről lesz majd szó, ételekről és italokról, gyöngyfűzésről, horgolásról, dekorgumizásról és minden olyasmiről, amiből valami értelmes "termék" készült a kezeim között.

Szerző: Cerambyx

komment

Címkék: blogajánló

süti beállítások módosítása