Burgonya

2014.05.20. 13:25

Potato Burgonya

Eljött a hozzátáplálás ideje, ezért elkezdtem keresgélni a neten a dolog mikéntjéről. Rengeteg hasznos ötletet találtam, így kezdem kialakítani a magam variációit a témára. Először a krumplival próbálkoztam, mert zöldség, mert semleges az íze és ez lesz az alapja későbbiekben a többi főzeléknek.

A sima, vízben főtt krumplit utálom, nem úgy a héjában főttet. Ez utóbbinak valahogy marad némi íze. Így hát egyértelmű volt, hogy így főzöm a gyereknek is. Nem mellesleg könnyebb és kevésbé pazarló a pucolása is. A megfőtt krumplit villával törtem össze, pépesíteni egy kis tejjel próbáltam, majd ment is a bírák elé :D

Végülis happy end, nem köpte ki, 2 kanálnyi lecsúszott :-) A benne maradt krumpligombócok azért nem lettek nagy kedvencek, így hát kétségtelenül a későbbiekben botmixerezett, vegyes zöldséges változat sokkal nagyobb sikert aratott.

Jött hozzá egy módosított változat is: a megpucolt főtt krumplit némi vízzel/tejjel folyós péppé trutymóztam egy botmixerrel, és ment bele egy kiürült bébiételes üvegbe. Ezt elég könnyű volt adagolni a többi zöldségpüréhez.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása